Shop Mobile More Submit  Join Login
BDFF - Agnes Oblige by midori555 BDFF - Agnes Oblige by midori555
I love this game so much asdklwebf; And the characters are so cute. 8D

I do not own Bravely Default: Flying Fairy.
Add a Comment:
 
:iconwindaura:
Windaura Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is so amazing! The textures, the flowy movement and everything ;v;
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist General Artist
Aw, thank you so much! :heart: ;7;
Reply
:iconwindaura:
Windaura Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
You're welcome <3
Reply
:icontarotchi:
tarotchi Featured By Owner Sep 23, 2014  Hobbyist General Artist
That is some awesome colouring aidhakfhak *q*
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Sep 23, 2014  Hobbyist General Artist
Ahh thank you fddkiojkl~ 8'D
Reply
:iconnina-young-lee:
Nina-Young-Lee Featured By Owner Edited Sep 2, 2014  Student Traditional Artist
FABULOUS AS ALWAYS!!
your style has evolved so much from when I first knew you I STILL HAVE HE PICTURE YOU DREW AI AND THE NORWAY ONE SAVED ONTO MY PHONE!!XD MEMORIES
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Sep 3, 2014  Hobbyist General Artist
OH STAHP YOU. THANK YOU SO MUCH YOUR COMMENTS NEVER FAIL TO MAKE ME FEEL ALL WARM AND FUZZY INSIDE.
Ahhh omg thank you thank you thank you so muchhh. :'D *uglysobbing* WOAH YOU DO WHAT - THAT MAKES ME SO HAPPY. :iconcryforeverplz: SERIOUSLY THOUGH, THANK YOU SO MUCH FOR YOUR SUPPORT. XD
AH THE MEMORIES THOUGH/
Reply
:iconnina-young-lee:
Nina-Young-Lee Featured By Owner Jan 15, 2015  Student Traditional Artist
HAHA IM SORRY FOR EING REALLY INACTIVE QAQ BUT I SHALL TRY TO ALWAYS GIVE THEM WARM FUZZY FEELS -radiates in warm fuzzy feels-

YES I DID DAT  _HOLDS YOU _
THANKYOU FOR BEING MY INSPIRATION !!!

DEM MEMORIES
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Jan 27, 2015  Hobbyist General Artist
IT'S GOOD TO SEE YOU BACK BRAH. AAAH NAW YOU DON'T HAVE TO. *basks in warm and fuzzy feels* IT IS I WHO SHOULD GIVE YOU WARM AND FUZZY FEELS. *spontaneously combusts with said feels*

OH. OH OH OH OH. NOW THAT IS JUST TOO MUCH - I SWEAR I AM SO HAPPY RIGHT NOW YOU DON'T EVEN KNOW. I'M JUST SITTING HERE BEING ALL GIDDY OVER YOUR COMMENT AND STUFF. <333 *returns the hold and full force* I'M NOT LETTING YOU GO NOW.

DATS RIGHT. XD ALL DEM GOOD TIMES.
Reply
:iconathenanoza:
athenanoza Featured By Owner Aug 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Amazing!! :iconhappyhappyplz:
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Aug 25, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks!! 8DDD
Reply
:iconathenanoza:
athenanoza Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
No Prob! Hope to see more from you! :iconhappyhappyplz:
Reply
:iconcaroshadow:
CaroShadow Featured By Owner Aug 23, 2014  Hobbyist
Awesome picture.
So you're playing bravely default as well ^^
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Aug 23, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks~ 8D
Haha yep, I'm a sucker for Square Enix games. XD
Reply
:iconcaroshadow:
CaroShadow Featured By Owner Aug 25, 2014  Hobbyist
I haven't been able to play many of their games (not having a PS and such ;P) but I love bravely default.

friendcode? mine's 5429-7443-3674
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah same. D'8 Although I just recently got a PS3 so I'm making a start on the KH remixes. :D I can't play many Final Fantasy games though aha. I'm so sad. D: Aaah but playing on a big screen gives me a headache. XD So yea, crying again.

Sure~ 3024-5880-0179. It may be registered under 'Vinnie', my sister's name so yeah. Just a heads up. XD
Reply
:iconcaroshadow:
CaroShadow Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist
I kinda like the intelligent system games ever better (fire emblem and advance wars) XD and I only played FF7, cuz' that one came on pc

added ^^ (don't think the name you add matters much, once both sides accept the system just changes it)
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Aug 27, 2014  Hobbyist General Artist
Yep same~ Actually it can depend on my mood ahahaha. XD I really love strategy games though (yep yep yep Fire Emblem Awakening, my love. XD And the ships are all for you to control and I just went crazy and ahahahah I love it <3). Really? I thought it was for PSP only but if it's on PC too then I will cry and be happy and yeah. 8DD Because Cloud hot dayum son. XD

Yay~ Adding you now. XD (really? Wow that's pretty neat haha~)
Reply
:iconcaroshadow:
CaroShadow Featured By Owner Aug 28, 2014  Hobbyist
I like the Tellius fire emblem games more than awakening (art is better), though I do like the MU option. And yush, all the ships XD ( I'm still trying to get all ships)

And FF7 is also on pc, but you'll have a tough time getting it to work on modern systems (I couldn't get it to work on my windows7)

yush, added. but I can't seem to add you in bravely default
Reply
:iconmidori555:
midori555 Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist General Artist
I've only ever played Fire Emblem Awakening haha. XD I have no idea where to find the other games *crying*. Same~ X) I'm a sucker for those kinds of things heehee~ <3 All dem ships doe (Same same. XD I remember being in this crisis where I did not know who to ship Sumia with because so many choices. XD)

Aw man. That pretty much rules out all my chances with the game then. XD I just updated to windows 8 a week ago. Bleh. My life.

Huh, me neither. Actually it's more of a 'I don't know how' sort of thing haha. Ahhh I grew up in this generation and one of the few people who can't work technology.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download PNG 2478 × 3488




Details

Submitted on
August 23, 2014
Image Size
6.9 MB
Resolution
2478×3488
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
309 (1 today)
Favourites
33 (who?)
Comments
32
Downloads
0
×